Αγαπητέ Πελάτη,
Συνεχόμενα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας και σας ενημερώνουμε το συντομότερο δυνατόν μέσω email ή sms για την πορεία της παραγγελίας σας.
Παρόλο που είμαστε οι ταχύτεροι σε παραδόσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό, υπάρχουν περιπτώσεις υπεράνω των δυνατοτήτων μας που μπορούν να προκαλέσουν καθυστερήσεις όπως: αργίες, απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες, άδειες και ανθρώπινα λάθη του προσωπικού σε αντιπροσώπους και προμηθευτές, ατυχήματα στις ταχυμεταφορές, απρόβλεπτα περιστατικά πανδημιών, ασθενειών κλπ. Κάνουμε οτιδήποτε ανθρωπίνως δυνατόν για να βοηθήσουμε αν προκύψει κάποιο τέτοιο περιστατικό και ζητούμε εκ των προτέρων την κατανόηση σας !
UPDATE 01/25 >> Λόγω της περιόδου εκπτώσεων και προσφορών ειναι πιθανόν να παρατηρηθούν μικρες καθυστερήσεις στους χρόνους παράδοσης. Ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Δείτε πιο κάτω πως μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας και πως να επικοινωνήσετε με τα τοπικά γραφεία των εταιρειών ταχυμεταφορών:
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί και έχει καθυστερήσει σημαντικά ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
1. Χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής που λάβατε με email ή sms παρακολουθείστε την πορεία της παραγγελία σας online: Αναζήτηση Αποστολής: https://www.easymail.gr/web-tracking
2. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία ταχυμεταφορών με τους κάτωθι τρόπους:
3. Για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κρήτη, Χίο, Ρόδο, Καλαμάτα, Χαλκίδα, Λαμία, Γιαννιτσά, Έδεσσα και Λάρισα επικοινωνήστε με την Easymail: Δίκτυο εξυπηρέτησης Easy Mail: https://www.easymail.gr/network
3. Για την Υπόλοιπη Ελλάδα επικοινωνήστε με το τοπικό κατάστημα της ELTA courier της περιοχής σας: Δίκτυο εξυπηρέτησης ELTA Courier: https://www.elta-courier.gr/network
Παρακαλούμε, φροντίστε να λειτουργούν τα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχετε δηλώσει, εργάσιμες ημέρες και ώρες, και να βρίσκεται κάποιος διαθέσιμος στην διεύθυνση παράδοσης ώστε να παραλάβει. Για οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα στον τρόπο παράδοσης, όπως έλλειψη συγκεκριμένης διεύθυνσης, χαλασμένα ή σε διαφορετικό όνομα κουδούνια, ανάγκη παράδοσης σε συγκεκριμένες ώρες και ημέρες, και λοιπά προβλήματα, θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνείτε εσείς με το τοπικό κατάστημα της courier προς αποφυγήν επιπλέον καθυστερήσεων !
Παρακολουθείτε συχνά την αναζήτηση αποστολής ( https://www.easymail.gr/web-tracking ) για πιθανά προβλήματα στην παράδοση.
Για παραδόσεις μέσω Box Now και αναζήτηση αποστολής/Locker κλικ εδώ >>
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ
Διεύθυνση: Ρουμπέση 41, 11744, Νέος Κόσμος Ωράριο: Δευτέρα έως Παρασκευή: 10:00-20:00 & Σάββατο: 10:00-15:00
Για παραλαβή παραγγελιών θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης με email ή sms όταν η παραγγελία βρίσκεται στο κατάστημα.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Είμαστε δίπλα σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή απορία σας.
Με εκτίμηση,
Profitstore Team
|