-->
Καλάθι
0 προιόντα
Σύνολο: €0.00

0 Προϊόν
€0.00




Πληροφορίες Εγγύηση & Επιστροφή Προιόντων
Άμεση αποστολή και πληρωμή με αντικαταβολή

Σύνδεση Χρήστη






Υπενθύμιση Κωδικού Χρήστη
Υπενθύμιση Ονόματος Χρήστη
Αποκτήστε λογαριασμό! ΕΓΓΡΑΦΗ

Επισκέπτες Online

Έχουμε 2241 επισκέπτες και 17 μέλη συνδεδεμένους

ProfitStore Newsletter

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τα νέα μας και τις προσφορές μας.
Ερώτηση Antispam: Πόσο κάνει 2+2 ?
Όνομα:
Email:
 
Πληρωμές που δεχόμαστε...

Εγγύηση και Επιστροφή Προιόντων

Όλα τα προϊόντα που διαθέτει η profitstore.gr καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του Κατασκευαστή, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο φυσικό κατάστημα. 

Επιπλέον τα προϊόντα περνάνε από τεχνικό έλεγχο ( όπου είναι εφικτό ) για την σωστή λειτουργία τους. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας δίνοντας λύση σε κάθε πρόβλημα που τυχόν προκύψει κατά την παραγγελία, αποστολή, παραλαβή και χρήση αυτών.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

  1. Η Geta Hellas - Profistore  βεβαιώνει ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους.
  2. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης .
  3. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και την νόμιμη απόδειξη αγοράς.
  4. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η Geta Hellas - Profistore θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές  εγκαταστάσεις της Geta Hellas - Profistore, με την προσκόμιση της συσκευής στο κατάστημα κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματος και οφείλει να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
  5. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Geta Hellas θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών.
  6. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα της Geta Hellas  - Profistore καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη.
  7. Ο χρόνος αποπεράτωσης ελέγχου κι επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από την Geta Hellas - Profistore και μπορεί να διαρκέσει ως και 40 ημέρες. Ο πελάτης δύναται να ζητήσει την προτεραιοποίηση του ελέγχου ή επισκευής προϊόντος του, επικοινωνώντας με το τμήμα επιστροφών και προπληρώνοντας το ανάλογο χρηματικό τίμημα που θα του ανακοινωθεί από τον υπεύθυνο.
  8. Η επισκευή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή της Geta Hellas - Profistore . Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέρχονται στην κυριότητα της.
  9. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή (πχ. CD, μπαταρίες, τροφοδοτικά, θήκες, νερό η άλλο υγρό, χτυπήματα της συσκευής ή πέσιμο, καλώδια σύνδεσης, κεραίες, κλπ).
  10. Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών σας δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση.
  11. Η Geta Hellas - Profistore δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή  χρησιμοποιηθεί μη  νόμιμα αντίγραφα λογισμικού.
  12. Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα και να μας ενημερώνετε άμεσα και όχι αργότερα των 24 ωρών.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την Geta Hellas - Profistore άτομο.
  2. Όταν η βλάβη προέρχεται από  ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
  3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  4. Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
  5. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται σε περιβάλλον που δεν προβλέπεται από το κατασκευαστή.
  6. Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή εγκατάσταση.
  7. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματα ιών που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  8. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε εγκατάσταση προγραμμάτων που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
  9. Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
  10. Η Geta Hellas - Profistore δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα σε συστήματα καταγραφής κλειστού κυκλώματος καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στον αγοραστή.
  11. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανόμενων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών του ζημιών και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η όποια εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
  12. Σημειώστε επίσης πως όλα τα προϊόντα προσφέρονται για ιδιωτική χρήση και όχι επαγγελματική. Κάθε επαγγελματική χρήση των προϊόντων ακυρώνει αυτόματα την εγγύηση σας.

Επιστροφές Προϊόντων - Γενικοί Όροι:

  1. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς ( ή παραλαβής ) με την προϋπόθεση να αποσταλεί αίτηση επιστροφής ή υπαναχώρησης. Το δικαίωμα αυτό μπορεί να το ασκήσει ο πελάτης μόνον μια φορά σε κάθε αγορά που πραγματοποιεί. Επιστροφή μπορεί να γίνει μόνον σε προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Δεν επιστρέφονται προϊόντα που αγοράστηκαν από κατάστημα μας ή αντιπρόσωπο μας.

  2. Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους, ακυρώνει το δικαίωμά σας για επιστροφή.

  3. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και μπορεί να είναι της τάξης του 20%-50%.

  4. Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ μπορούμε να αξιώσουμε αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλειπή ή με φθορές.

  5. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα μας έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

  6. Επίσης δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, παιχνίδια πάσης φύσεως, εποχιακά προϊόντα, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, φις, μπαταρίες, λυχνίες και λαμπτήρες πάσης φύσεως κλπ. αποσφραγισμένα προϊόντα λογισμικού, CD, βιβλία ή έντυπα τα οποία εύκολα αντιγράφονται καθώς και προϊόντα ή αξεσουάρ ένδυσης όπως γυαλιά οράσεως και ηλίου, βραχιόλια, μενταγιόν, εσώρουχα πάσης φύσεως, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν, βερμούδες καθώς και άλλα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, λοσιόν, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά βαρηκοΐας κλπ. εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

  7. Κάθε προιόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

  8. Προιόντα τα οποία απαιτούν εγκατάσταση από εξειδικευμένους τεχνίτες όπως συναγερμοί κατοικιών ή αυτοκινήτου, κάμερες και συστήματα παρακολούθησης, φωτοβολταικά, inverters, συστήματα παροχής ενέργειας, συστήματα θέρμανσης, διάφορα αξεσουάρ αυτοκινήτου (φώτα Led, Xenon, αισθητήρες parking κλπ.) θα πρέπει να επιστρέφονται συνοδευόμενα από την απόδειξη παροχής υπηρεσιών του τεχνικού που προέβη στην εγκατάσταση.

  9. Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή. Θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα σε ξεχωριστό κουτί και να παραδοθούν στο κοντινότερο γραφείο της Easy Mail (Speedex) ή για πελάτες εντός Αττικής, να παραδοθούν σε κατάστημα μας.

  10. Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος ή λανθασμένης αποστολής με δική μας υπαιτιότητα και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής ( μόνον για πελάτες εκτός Αττικής και εφόσον υπάρχουν ) επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό ή θα χρεωθούν επιπλέον των εξόδων της νέας αποστολής.

  11. Τα έξοδα επιστροφής ισούνται πάντοτε με τα έξοδα αποστολής και αναφέρονται στην σελίδα κάθε προϊόντος.

  12. Επιστροφές χρημάτων εκτελούνται εντός 14 ημερών. Σε περιόδους υψηλής κίνησης και ειδικά όταν η επιστροφή αφορά κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης πιθανόν να υπάρχουν περαιτέρω καθυστερήσεις.Τα όποια έξοδα μεταφοράς χρημάτων (τραπεζικές κρατήσεις κλπ) επιβαρύνουν τον αγοραστή.

  13. Αντικαταστάσεις προιόντων γίνονται δεκτές μόνον για προιόντα τα οποία επιστρέφονται αχρησιμοποίητα στην πλήρη και αρχική τους συσκευασία, ενώ τα μεταφορικά έξοδα (αν υπάρχουν) βαρύνουν πάντοτε τον αγοραστή.

  14. Σε περίπτωση παραλαβής κατεστραμμένου κατά την μεταφορά προϊόντος θα πρέπει αυτό να παραδίδεται το συντομότερο (και εντός 24 ωρών) στην Courier και να επιστρέφεται με την ένδειξη "καταστροφή κατά την μεταφορά"  ώστε να ξεκινάει η διαδικασία αποζημίωσης. Στην Αίτηση Κωδικού Επιστροφής θα πρέπει να σημειώνεται και ο αριθμός του voucher της Easy Mail ( Speedex ) για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.

  15. Για να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει να λάβετε κωδικό επιστροφής. Συμπληρώστε και αποστείλατε την Αίτηση Κωδικού Επιστροφής (RMA) που θα βρείτε εδώ >>.

  16. Κάθε προϊόν που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύετε από την φόρμα επιστροφής με συμπληρωμένο τον κωδικό επιστροφής που έχετε λάβει. Εκτυπώστε την φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εδώ>> και αποστείλετε μαζί με το προς επιστροφήν προϊόν.

  17. Σε κάθε περίπτωση σας γνωρίζουμε ότι η Εταιρεία μας δεν μπορεί να κάνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται λόγω υπαναχώρησης όταν έχει ανοιχθεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του ή έχει μεταχειριστεί καθ-οιονδήποτε τρόπο. Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο.

  18. Σημειώστε επίσης πως δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς φόρμα και κωδικό επιστροφής δεν γίνονται δεκτά ενώ επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προιόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

    Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται μέσω της Easy Mail - Speedex. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για προϊόντα που αποστέλλονται με ταχυδρομείο ή άλλες εταιρείες courier, τα οποία και δεν παραλαμβάνονται !

    Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Geta Hellas αντιληφθεί, κατά την απόλυτη κρίση της, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

    Μείωση αξίας προϊόντος

    Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του.
    Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό.

    Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο, π.χ.:

    1. Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως από 50% έως και 80%.

    2. Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα και έχουν ενεργοποιηθεί με τον τρόπο της αρχικής εγκατάστασης, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία από 50% έως 80%.

    3. Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενά τους θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία από 30% έως 60%.

      Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, το Profitstore.gr να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη.
      Το Profitstore.gr σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κλπ).

    Τέλος σημειώστε, ότι προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, ή το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, επιβαρύνονται με έξοδα ελέγχου 16,26 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, ενώ τυχόν έξοδα επιστροφής και επαν-αποστολής βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Το ίδιο ισχύει και για προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και θα πρέπει ελεγχτούν από το Service για την καλή τους λειτουργία τους και τυχόν φθορές.

Με την παραλαβή των εμπορευμάτων ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους ανωτέρω όρους.

Επιστροφές Προϊόντων - Υπαναχώρηση:

Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

  1. Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. 

Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

  • Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:

Με συστημένη επιστολή προς τo Profitstore.gr, που εδρεύει στην Αθήνα, Ηλία Ηλιού 82, Τ.Κ. 11744 (βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης)
ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] (βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης)
ή με φαξ στο 212-2134082 (βρες εδώ υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης).
Μπορείτε να συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία απευθείας στην φόρμα, να την αποθηκεύσετε (ή να την εκτυπώσετε και να την υπογράψετε) και να την αποστείλετε με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.

Ή μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στη γραμμή επικοινωνίας πελατών 210 60.33.333.

Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και οδηγίες επιστροφής.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με συνεργαζόμενο μεταφορέα της Profitstore.gr ή αποστέλλονται με μεταφορέα της επιλογής του στη διεύθυνση: Ηλία Ηλιού 82, 11744 Αθήνα. Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος προσωπικά απευθείας στο φυσικό κατάστημα.

  • Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο πλην εκείνο που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της Profistore.gr, επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (βλ. και σχετικό πίνακα υπό ενότητα 5 ανωτέρω, εφόσον χρησιμοποιηθεί εξωτερικός συνεργάτης της Profistore.gr) και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος, για την διαπίστωση της οποίας η Profistore.gr ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. καταβεβλημένων εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

  1. Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ των διατάξεων του ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Profistore.gr και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση, η θέση σε λειτουργία, η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.
  • Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα είναι φορείς ήχου ή εικόνας ή εικόνας και ήχου ή λογισμικού και έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής. Δεν μπορούν να επιστραφούν και εξαιρούνται, παιχνίδια πάσης φύσεως, εποχιακά προϊόντα, αναλώσιμα μέρη συσκευών, καλώδια, φις, μπαταρίες, λυχνίες και λαμπτήρες πάσης φύσεως κλπ. αποσφραγισμένα προϊόντα λογισμικού, CD, βιβλία ή έντυπα τα οποία εύκολα αντιγράφονται καθώς και προϊόντα ή αξεσουάρ ένδυσης όπως γυαλιά οράσεως και ηλίου, βραχιόλια, μενταγιόν, εσώρουχα πάσης φύσεως, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν, βερμούδες καθώς και άλλα είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, κρέμες, λοσιόν, καλλυντικά, αρώματα, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά βαρηκοΐας κλπ. εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
  • Στις περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, καθόσον ο καταναλωτής έχει αναγνωρίσει ήδη κατά την παραγγελία, ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας τροφίμων, ποτών ή άλλων αγαθών, που προορίζονται για τρέχουσα κατανάλωση στο πλαίσιο του νοικοκυριού και εν γένει σε περίπτωση αναλώσιμων προϊόντων εφόσον αυτά έχουν ανοιχτεί (π.χ. αναλώσιμα εκτυπωτή που έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους).

Μείωση αξίας προϊόντος

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο. Μολονότι κάθε τυχόν μείωση αξίας κρίνεται ανά περίπτωση, παρατίθεται κατωτέρω σχετικός πίνακας περιπτώσεων μείωσης αξίας ανά κατηγορία προϊόντων, όπου αναγράφεται η μέγιστη δυνατή ποσοστιαία μείωση του τιμήματος, καθώς δεν είναι δυνατός ο υπολογισμός των εν λόγων επιβαρύνσεων εκ των προτέρων με ακρίβεια. Επισημαίνεται ότι σε κάθε περίπτωση, τυχόν σώρευση κριτηρίων μείωσης της αξίας δύναται να επιφέρει μείωση της αξίας σε ποσοστό έως 85%.

Πίνακας ενδεικτικής μείωσης αξίας ανά περίπτωση:

  • Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται με φθαρμένη συσκευασία, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία 10-30%.
  • Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή και συνοδευτικά έγγραφα, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία 50-80%.
  • Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς παρελκόμενα,τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία 30-60%.
  • Προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κι έχουν εγκατασταθεί/τεθεί σε λειτουργία, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία, ως ακολούθως:
  • Τηλεοράσεις, HiFi, Car HiFi, Φωτογραφικά, GPS, Αξεσουάρ, οθόνες 30-50%.
  • Ταμπλέτες, εκτυπωτές, πολυμηχανήματα, κονσόλες, ΙΤ αξεσουάρ & αξεσουάρ Gaming 40-60%.
  • Μεγάλες και μικρές οικιακές συσκευές, Laptop, Desktop-AiO, Smartphones, κινητά, σταθερά & ασύρματα τηλέφωνα 50-70%.
  • Cookware 60-80%.
  • Προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί τα παρελκόμενά τους (όπως γυαλιά 3D, ακουστικά, βάσεις στήριξης κ.λπ.), θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία 30-50%.

Τα ως άνω ποσοστά μείωσης της αξίας των προϊόντων έγκεινται, ιδίως, στα έξοδα καθαρισμού και επισκευής και, αν τα αγαθά δεν μπορούν πλέον να πωληθούν ως καινούργια, στην αντικειμενικά αιτιολογημένη απώλεια εισοδήματος σε περίπτωση πώλησης του επιστραφέντος αγαθού ως μεταχειρισμένου. Σε περίπτωση χρήσης του προϊόντος από τον καταναλωτή κατά τρόπο που δεν θα δύναται να μεταπωληθεί καν ως μεταχειρισμένο, η μείωση της αξίας θα ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον 85%.

  1. Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη Profistore.gr, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη  Profistore.gr με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Η Profistore.gr θα επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η Profistore.gr δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστραφεί το προϊόν σε αυτήν ή μέχρις ότου ο καταναλωτής παράσχει αποδείξεις ότι απέστειλε το προϊόν, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η Profistore.gr να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η Profistore.gr σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κλπ.). Ρητώς συμφωνείται, ήδη κατά το προσυμβατικό στάδιο προτού υποβληθεί η παραγγελία, ότι η Εταιρεία δικαιούται να παρακρατήσει μέρος του τιμήματος και να συμψηφίσει τυχόν ζημία που προκύπτει από μείωση της αξίας του προϊόντος με το ποσό επιστροφής σε περίπτωση υπαναχώρησης. Ο παρών όρος αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ προϋπόθεση σύναψης της σύμβασης και δικαιοπρακτικό θεμέλιο αυτής.

Τελικές διατάξεις

  1. Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Profistore.gr και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών.
  2. Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
  3. Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
  4. Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.
 
H Geta Hellas  - Profistore διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.



ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ

H Profitstore.gr παρουσιάζει ιστοσελίδες με προϊόντα στις οποίες περιλαμβάνονται τεχνικά χαρακτηριστικά, εικόνες ή/και βίντεο που έχουν ως στόχο να βελτιώσει την εμπειρία σας κατά την επιλογή προϊόντος. Καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια προκειμένου τα τεχνικά χαρακτηριστικά, οι εικόνες ή/και τα βίντεο να είναι ακριβή και χρήσιμα. Παρόλα αυτά, τα στοιχεία παραμένουν ενδεικτικά και η Profitstore.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για διαφορές ή τυπογραφικά λάθη. Κατά προέκταση, τυχόν λανθασμένη αναφορά σε τεχνικό χαρακτηριστικό και τυχόν διαφορά σε εμφάνιση εικόνας ή video, δεν αποτελούν παραπλάνηση και δεν δύναται να χρησιμοποιηθούν ενάντια στα συμφέροντα της Profitstore.gr. Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και τις προτάσεις σας για διόρθωση, για αυτό εάν διαπιστώσετε κάποιο λάθος, παρακαλούμε ενημερώστε μας αμέσως!

Αν κάποια λεπτομέρεια, τεχνικό χαρακτηριστικό ή απόχρωση σας είναι ιδιαίτερα σημαντική, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αγορά σας.

Οι προσφορές μας αφορούν τελικούς πελάτες και η εταιρεία μας δύναται να αρνηθεί την εκτέλεση παραγγελίας προς μεταπωλητές.

Η διαγεγραμμένη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή καταλόγου της Profitstore.gr και όχι σε τιμή προηγούμενης προσφοράς ή πώλησης.

Η τιμή προσφοράς ισχύει μόνο για άμεση παραγγελία και δύναται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

 
 
Πλούσια δώρα με τις αγορές σας. Κλικ εδώ για περισσότερα...

ProfitStore Προτάσεις....

Πλαφονιέρα LED ExtraStar 24W με Ψυχρό Φως
Πλαφονιέρα LED ExtraStar 24W με Ψυχρό Φως
€39.80 €29.80
Μανταλάκι για πετσέτα θαλάσσης 4 τμχ
Μανταλάκι για πετσέτα θαλάσσης 4 τμχ
€6.90 €3.90
Τριπλό Αεροστεγές Φαγητοδοχείο Θερμός 2,1 L με Εσωτερική Ισοθερμική Ανοξείδωτη Επιφάνεια
Τριπλό Αεροστεγές Φαγητοδοχείο Θερμός 2,1 L με Εσωτερική Ισοθερμική Ανοξείδωτη Επιφάνεια
€21.90 €11.90
Ασύρματο Retro Ηχείο Bluetooth Ραδιόφωνο με Ψηφιακή LCD Οθόνη, Ρολόι, USB, Mini SD/SD, ...
Ασύρματο Retro Ηχείο Bluetooth Ραδιόφωνο με Ψηφιακή LCD Οθόνη, Ρολόι, USB, Mini SD/SD, FM Radio, Είσοδος Mic & Phones
€32.90 €22.90

Δείτε επίσης....

Ζώνη Άρσης Βαρών Με Μαξιλαράκι Amila-44313
Ζώνη Άρσης Βαρών Με Μαξιλαράκι Amila-44313
€35.90
Αποχυμωτής Ντομάτας και Φρούτων για σπιτικές μαρμελάδες και σάλτσες
Αποχυμωτής Ντομάτας και Φρούτων για σπιτικές μαρμελάδες και σάλτσες
€28.40 €11.40
Ακουστικά Ενίσχυσης Ακοής & Βοήθημα Βαρηκοίας BTE F-139s - 135db
Ακουστικά Ενίσχυσης Ακοής & Βοήθημα Βαρηκοίας BTE F-139s - 135db
€45.50 €35.50
Mini Flight Robot - Ιπτάμενο Ελικοπτεράκι με Αισθητήρα Υψόμετρου Ρομπότ
Mini Flight Robot - Ιπτάμενο Ελικοπτεράκι με Αισθητήρα Υψόμετρου Ρομπότ
€19.90 €9.90

ProfitStore Cloud

black   brush   cream   face   facial   fixpoint   glamza   hair   mask   micro   nano   needleroller   steam   xmm²   Ανάπλασης   Ανανέωσης   Αναρρόφηση   Αντιγήρανσης   Αντιρυτιδική   Αφαίρεσης   Βούρτσα   Ενυδατική   Επαγγελματική   Ηλεκτρική   Καθαρισμού   Καθαρισμό   Καλωδίου   Καρέ   Κολλαγόνο   Κολλητήρι   Κρέμα   Κόλλησης   Μάσκα   Μήκος   Μαλλιών   Μασάζ   Ματιών   Μαύρα   Μαύρων   Μεταλλική   Μπαλαντέζα   Περιποίησης   Προσώπου   Σάουνας   Σμήγματος   Στίγματα   Σταθμός   Στιγμάτων   Στροφείο   Συσκευή   Σώματος   Τεχνολογία   Υδρογέλη   μέθοδος   τριχοφυΐας  

Gadgets

As Seen On TV

Δημοφιλή Προιόντα

Προιόντα Best Buy



Μασελάκι Perfect Smile για Όμορφα Δόντια και Υπέροχο Χαμόγελο

Express Σύστημα Λεύκανσης Δοντιών Glamza Hello Smile + 10ml Whitening Gel

Μαγνητικές Ψεύτικες Βλεφαρίδες - Magnetic Eyelashes Extension

Ακουστικά Ενίσχυσης Ακοής & Βοήθημα Βαρηκοίας

VolumON Hair Building Fibers, κατά της Τριχόπτωσης & Αραίωσης των Μαλλιών

Μπάλα Βελτίωσης Αντανακλαστικών
Fight Ball - 9,90€


Συσκευή Προστασίας από Ιούς
HealthyStick - 9,90€
 

Αυτοκόλλητο Ανόρθωσης
Βλεφάρου Eyelid 19,90

70000 Likes στο Facebook... Σας Ευχαριστούμε !
Δείτε όλες τις νέες αφίξεις !

 


Πλούσια Δώρα με τις αγορές σας ! Κλείσιμο Ελαχιστοποίηση

Πλούσια Δώρα με τις Αγορές σας... Κλικ εδώ για περισσότερα...