ΠΡΟΣΟΧΗ - Τα πεδία με * πρέπει να συμπληρωθούν υποχρεωτικά.
- Τηλεφωνικά δεν μπορεί να σας δοθεί κωδικός επιστροφής.
- Πριν αιτηθείτε κωδικό επιστροφής διαβάστε με προσοχή τους όρους "Εγγύησης και Επιστροφής Προιόντων"
- Επιστροφή χρημάτων αφορά μόνον προιόντα που παρεδόθησαν με courier.
- Αιτούμενος/η επιστροφή χρημάτων δηλώνετε υπεύθυνα πως το προιόν που επιστρέφετε είναι αχρησιμοποίητο στην αρχική απαραβίαστη συσκευασία του.
- Τα προϊόντα επιστρέφονται πάντοτε με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή. Θα πρέπει να είναι επιμελώς συσκευασμένα σε ξεχωριστό κουτί και να παραδοθούν στο κοντινότερο γραφείο της Easy Mail ή για πελάτες εντός Αττικής, να παραδοθούν σε κατάστημα μας. Σε περίπτωση επιστροφής αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος και εντός διαστήματος 14 ημερών, τα έξοδα επιστροφής ( αν υπάρχουν ) επιβαρύνουν εμάς. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή και θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό ή θα χρεωθούν επιπλέον των εξόδων της νέας αποστολής.
- Αντικαταστάσεις προιόντων γίνονται δεκτές μόνον για προιόντα τα οποία επιστρέφονται αχρησιμοποίητα στην πλήρη και αρχική τους συσκευασία, ενώ τα έξοδα επιστροφής και αποστολής βαρύνουν πάντοτε τον αγοραστή.
- Λαμβάνοντας κωδικό επιστροφής θα πρέπει να επιστρέψετε το προιόν εντός 14 ημερών το αργότερο.
- Θα λάβετε απάντηση ή κωδικό επιστροφής συνήθως εντός 48-72 ωρών ( εργάσιμες ημέρες και ώρες )
- Ελλειπή και λανθασμένα στοιχεία οδηγούν σε περαιτέρω καθυστέρηση
- Επιστροφές που αφορούν αντικατάσταση προιόντων ή επιστροφές χρημάτων πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
- Αν η αγορά σας έχει γίνει με τιμολόγιο το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από Δελτίο Αποστολής.
- Προϊόντα τα οποία επιστρέφονται και ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα ή το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, επιβαρύνονται με έξοδα ελέγχου 16,26 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, ενώ τυχόν έξοδα επιστροφής και επαν-αποστολής βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
- Μην αποστέλλετε επανειλημμένα αίτηση επιστροφής / υποστήριξης. Η αίτηση σας δεν θα εξυπηρετηθεί νωρίτερα...